Home » Radionica: Organizacija i administrativno upravljanje

Radionica: Organizacija i administrativno upravljanje

Dvodnevna radionica namijenjena je udrugama koje vode dvostruko knjigovodstvo te zadrugama, obrtima i malim trgovačkim društvima koji su kao i udruge pred izazovom usklađivanja svog poslovanja sa EU legislativom.

Na radionici će biti obrađene sljedeće teme:

  • Uvod – sadržaj i program, cilj radionica
  • Poslovne osnove poslovanja udruga, obrta, d.o.o., zadruga
  • Organizacija administrativnog poslovanja i kontrole administrativnog poslovanja – pismene procedure ili interni akt
  • Postupci obrade i pripreme poslovne dokumentacije za plaćanja, knjiženje i arhiviranje – pripreme za obradu po projektima EU ili nacionalnim projektima
  • Računovodstveno praćenje poslovnih događanja – kontrole i usklade prije sastavljanja izvještaja – usklade voditelja projekta i računovodstva
  • Financijsko izvješćivanje za FINU, Poreznu upravu, EU i Ministarstva
  • Revizije, uvidi – pripreme

Radionica će se održati u dva termina: 06. svibnja i 20. svibnja 2016. od 8:00 – 14:00 sati. Jednodevna radionica traje 6 sati sa 20 min pauze svaka 2 sata.

Na radionicama će se raditi u 2 grupe na konkretnim primjerima, a sama radionica je usmjerena praktičnoj primjeni znanja.

Predavači:

KATICA SMOJVER, ovlašteni računovođa i ovlašteni interni revizor, specijalist za područje banaka i financijskih instituacija sa preko 35 godina radnog iskustva iz poručja računovodstva, financija i revizije i kontrila na poslovima direktora računovodstva i financija u društvima iz djelatnosti trgovine, proizvodnje, usluga te u osiguravajućim društvima.

JADRANKA PRIŽMIĆ, ovlašteni računovođa sa 27 godina radnog iskustva, specijalist u području računovodstva neprofitnih organizacija, obrta i trgovačkih društava, asistent revizije i neovlašteni porezni savjetnik.

Sudionici radionice dobiti će potvrdu o stečenim kompetencijama.

Prijave za radionicu slati na: info@lag5.hr

Broj sudionika je ograničen i prijave će se zaprimati po redoslijedu zaprimanja prijava zaključno do 03. svibnja 2016.

Kotizacija za sudjelovanje za članove LAG-a 5: 300 kuna

Kotizacija za sudjelovanje za ostale: 500 kuna

Kotizaciju je potrebno uplatiti 24 sata prije početka radionice na IBAN: HR3824020061100719454 s naznakom “kotizacija ime i prezime”.

Za dodatne informacije nazovite nas na: 020/713-472

POVEZANE VIJESTI
Skip to content