Međuteritorijalni projekt suradnje tri otočna LAG-a: LAG Škoji, LAG Brač i LAG 5
PROGRAM:
Program ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020.
Mjera 19 „Potpora lokalnom razvoju u okviru inicijative LEADER (CLLD – lokalni razvoj pod vodstvom Zajednice)“
Podmjera 19.3. „Priprema i provedba aktivnosti suradnje LAG-a“
TRAJANJE PROJEKTA:
04.07.2022. – 28.06.2024.
PARTNERI NA PROJEKTU:
LAG Škoji, LAG Brač i LAG 5
OPIS PROJEKTA:
Projekt „O-kupi otok“ predstavlja suradnju 3 odabrana otočna LAG-a s ciljem jačanja međuteritorijalne povezanosti srednjodalmatinskih i južnodalmatinskih otoka kroz zajedničku promociju gastro-kulturnog nasljeđa, agrobioraznolikosti područja i potencijala partnerskih LAG-ova putem web platforme i publikacije, edukacijom dionika i razmjenom znanja te osnaživanjem razvojnih resursa kroz organizaciju studijskih posjeta, festivala i sajma otočnih proizvoda. U okviru projekta planirana je uspostava javnog proizvodno-edukativnog pogona Vrsnik na otoku Hvaru Cs najvišim proizvodnim i higijenskim standardima namijenjenog zajedničkom korištenju svim otočnim dionicima.
CILJEVI PROJEKTA:
- Jačanje međuteritorijalne povezanosti srednjodalmatinskih i južnodalmatinskih otoka kroz zajedničku promociju gastro-kulturnog nasljeđa, agrobioraznolikosti područja i potencijala partnerskih LAG-ova.
- Uspostava javnog proizvodno-edukativnog pogona Vrsnik (otok Hvar) s najvišim proizvodnim i higijenskim standardima namijenjenog zajedničkom korištenju svim otočnim dionicima.
CILJNE SKUPINE:
- Krajnji korisnici projekta su poljoprivrednici i proizvođači, ugostitelji i obrtnici, strukovne udruge, članovi partnerskih LAG-ova i stanovništvo na području partnerskih LAG-ova koji će direktno i aktivno sudjelovati u edukacijama, razmjeni znanja, umrežavanju, uporabi zajedničkog edukativno-proizvodnog pogona i promociji svojih proizvoda.
- Posjetitelji web platforme i korisnici dvojezične publikacije kao i korisnici drugih rezultata projekta dobivaju izravnu informaciju i znanje o gastro-kulturnoj baštini, autohtonim proizvodima, agrobioraznolikosti, potencijalima razvoja i modalitetu života na otocima.
- Turistički i gospodarski sektor kroz direktnu promociju gastro-kulturne baštine i agrobioraznolikosti područja partnerskih LAG-ova, autohtonih proizvoda i zanata te jačanje prepoznatljivosti područja srednjodalmatinskih i južnodalmatinskih otoka.