Kriteriji koji će se ocjenjivati uključuju potencijalni utjecaj projekta, profil tima, poslovni model, jedinstvenost i izvodljivost predloženih rješenja te prilagodljivost i održivost projekta.
Fokus projekata treba biti na budućnosti putovanja, iskustvima u turizmu (npr. sportski, pustolovni, gastronomski i ini turizam), utjecaju na okoliš i razvoju lokalne zajednice.
Dvadeset finalista bit će pozvano na obilježavanje Svjetskog dana turizma (Budimpešta, 27. 9. 2018.) s potpuno sponzoriranim putovanjem, predstavit će svoj projekt žiriju, vladama, investitorima i sudjelovat će u radionici kako razgovarati s investitorima.
Deset završnih finalista bit će pozvano na FITUR ( 24.-27. 1. 2019.), također s potpuno plaćenim putom – za četiri dana umrežavanja, uz mogućnost povezivanje s potencijalnim investitorima iz stotinu zemalja.
Na kraju će biti odabran pobjednik koji će u suradnji s korporacijom GLOBALIA imati priliku izraditi pilot projekt.
Detaljnije informacije o natječaju potražite OVDJE