Natječaj za mjeru "Ulaganje u vinarije i marketing vina"

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 2 nova natječaja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. i to za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina, i mjeru Promidžba na trećim tržištima.

 

Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina namijenjena je poduzećima u sektoru vina, organizacijama proizvođača vina, udruženjima dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Sredstva su namijenjena ulaganjima u kupnju novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti.

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%.

Rok za podnošenje prijava je do 1. lipnja 2018., a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su OVDJE